skip to Main Content
BLOG | Kudos Kommunikation - fordi vi har holdninger til kommunikation

AfterShokz vælger Kudos i Norden

AfterShokz vil øge kendskabet til deres innovative hovedtelefoner. Derfor har de indgået samarbejde med Kudos Kommunikation.

AfterShokz producerer innovative hovedtelefoner, der leverer lyd via såkaldt bone conduction, hvor lyden overføres gennem vibrationer på kindbenet, hvilket efterlader øret frit til at høre, hvad der sker i omgivelserne. Det bliver Kudos Kommunikation, der skal sørge for, at ordet om de innovative hovedtelefoner fra AfterShokz bliver spredt på det danske marked.

“Rigtig mange i de nordiske lande både løber og cykler dagligt, hvilket gør markedet ekstremt interessant for os. Vores hovedtelefoner er særdeles velegnede til løbere, cyklister eller en hver anden type motionist, der ønsker at høre musik eller at besvare opkald, men samtidig ønsker at være klar til at reagere på, hvad der sker omkring dem. Dette budskab vil vi sammen med Kudos formidle og også videreudvikle, og vi har allerede set rigtig gode resultater i løbet af den første måned. Kudos har fra starten udvist stor forståelse for vores kernemålgrupper og -budskaber, og vi glæder os meget til at se, hvad samarbejdet bringer med sig,” siger Kim Fabiano Fassetta, Chief Marketing Officer i AfterShokz.

Samarbejdet kom for alvor i gang i februar, og udover Danmark, er der også løst opgaver i Norge og Sverige via Kudos’ netværk af samarbejdspartnere.

“At få et innovativt produkt ind som AfterShokz er en fed udfordring, da strategien på mange måder kræver, at der tænkes i andre baner end ved helt klassisk produkt-PR. At der kan tænkes trafiksikkerhed såvel som brugen for både blinde og personer med nedsat hørelse ind i planerne gør, at der pludselig er en hel masse spændende niveauer at arbejde med,” siger Martin Lund Nielsen, partner i Kudos Kommunikation.

Kudos Kommunikation arbejder med kunder indenfor mange forskellige brancher og målgrupper, hvor udgangspunktet for alle er, at løse kommunikationsopgaver på tværs af PR, branding og storytelling, der tager afsæt i målgruppe- og markedsforståelse.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Back To Top