skip to Main Content

Velkommen. Du er landet på bloggen hos Kudos Kommunikation. Her skriver vi om alt mellem himmel og jord, der relaterer sig til kommunikation, PR og branding.

AfterShokz vælger Kudos i Norden

AfterShokz vil øge kendskabet til deres innovative hovedtelefoner. Derfor har de indgået samarbejde med Kudos Kommunikation.

AfterShokz producerer innovative hovedtelefoner, der leverer lyd via såkaldt bone conduction, hvor lyden overføres gennem vibrationer på kindbenet, hvilket efterlader øret frit til at høre, hvad der sker i omgivelserne. Det bliver Kudos Kommunikation, der skal sørge for, at ordet om de innovative hovedtelefoner fra AfterShokz bliver spredt på det danske marked.

“Rigtig mange i de nordiske lande både løber og cykler dagligt, hvilket gør markedet ekstremt interessant for os. Vores hovedtelefoner er særdeles velegnede til løbere, cyklister eller en hver anden type motionist, der ønsker at høre musik eller at besvare opkald, men samtidig ønsker at være klar til at reagere på, hvad der sker omkring dem. Dette budskab vil vi sammen med Kudos formidle og også videreudvikle, og vi har allerede set rigtig gode resultater i løbet af den første måned. Kudos har fra starten udvist stor forståelse for vores kernemålgrupper og -budskaber, og vi glæder os meget til at se, hvad samarbejdet bringer med sig,” siger Kim Fabiano Fassetta, Chief Marketing Officer i AfterShokz.

Samarbejdet kom for alvor i gang i februar, og udover Danmark, er der også løst opgaver i Norge og Sverige via Kudos’ netværk af samarbejdspartnere.

“At få et innovativt produkt ind som AfterShokz er en fed udfordring, da strategien på mange måder kræver, at der tænkes i andre baner end ved helt klassisk produkt-PR. At der kan tænkes trafiksikkerhed såvel som brugen for både blinde og personer med nedsat hørelse ind i planerne gør, at der pludselig er en hel masse spændende niveauer at arbejde med,” siger Martin Lund Nielsen, partner i Kudos Kommunikation.

Kudos Kommunikation arbejder med kunder indenfor mange forskellige brancher og målgrupper, hvor udgangspunktet for alle er, at løse kommunikationsopgaver på tværs af PR, branding og storytelling, der tager afsæt i målgruppe- og markedsforståelse.

Find mere inspiration her

Seneste indlæg
09sep 19
Kan Man Købe Sig Til Indflydelse?

Kan man købe sig til indflydelse?

Mange såkaldte influencers passer deres online profil som fuldtidsbeskæftigelse og er dermed blevet ultrakommercielle reklamesøjler enhver kan købe sig ind på. Men er det så stadig hipt, giver det influence…

read more
28jun 19
Hvad Kommunikationsfolk Kan Lære Af Chernobyl

Hvad kommunikationsfolk kan lære af Chernobyl

Sandsynligvis er de fleste danske kommunikationsfolk tiltænkt rollen som brandmænd og biorobotter. Tumlende rundt med højradioaktive grafitstykker på en skovl, i afsindig hast, med hjemmelavet beskyttelsesdragt banket ud af tilfældige…

read more
15maj 19
Tættere På Kina End En Panda…

Tættere på Kina end en panda…

Kudos er med til at starte internationalt netværk af kommunikationsbureauer med fokus på Kina. Cathay Communication dækker fra lanceringsdagen allerede 60 lande og er en del af Cathay Group, der…

read more
Back To Top