skip to Main Content

Skyder du med spredehagl, spilder du halvdelen af dit marketing budget.

ET NYT SYN PÅ MÅLGRUPPER & SEGMENTERING

Alt for meget kommunikation og markedsføring er baseret på mavefornemmelser og tilfældige målinger. Med spredehagl er man sikker på, at ramme skiven, men spilder op til 50 procent af  budgettet på at ramme de forkerte og har svært ved at måle de konkrete resultater.

Vi sætter målsætningen med kommunikation og marketing, der hvor det gavner forretningen. Det handler om at tiltrække nye kunder, konvertere de plukkemodne og fastholde de eksisterende. Tre klare målsætninger. Tre klart definerede segmenter.

Sammen med analyseselskabet Voxmeter kan vi lave en langt mere nøjagtig og dybdegående segmentering og beskrivelse af de tre segmenter, end nogen andre analysebureauer i Danmark.

Vores data er baseret på Voxmeters model ”CEM Intelligence”, bygget efter ledelsesfilosofien Customer Experience Management. Data i CEM-systemet opdateres med over 200.000 interviews om året på op til 70 områder, hvor kunderne har berøring med ledelse, marketing, forretningsudvikling eller kundepleje. Med en kontinuerlig monitorering kan vi samtidigt løbende måle effekten på specifikke KPI’er vi sætter i samarbejdet..

Kort sagt omsætter vi konkret viden og data om dine kunder til målrettet og skarp eksekvering på image & omdømme, markedsføring og kundeinformation.

Derfor kan vi levere kommunikationsstrategi, der rent faktisk flytter din forretning. Og vi kan løbende måle resultaterne på, hvor mange kunder vi flytter – helt bogstaveligt.

TILTRÆK

Nye kunder

Frem for at skyde med spredehagl, koncentrerer vi os udelukkende, om de kunder, der er inden for rækkevidde som potentielle kunder.

VIND

De plukkemodne kunder

Målret din kommunikation og stil skarpt, der hvor du konverterer plukkemodne kunder. Så får du mest muligt ud af dit marketingbudget.

FASTHOLD

De eksisterende kunder

Når vi kender årsagen til både loyalitet og utilfredshed, kan vi arbejde målrettet med at øge kundeloyaliteten og nedbringe churn.

DU ER NYSGERRIG...

Men pyh, tænker du. Sådan et projekt koster sikkert millioner og er vildt svært at implementere. Desuden orker du heller ikke slås med resten af organisationen om det…

Nej – det er hverken dyrt eller omstændigt at starte op. Vi starter altid med en situationsrapport, der giver et øjebliksbillede af, hvor din virksomhed står. Du får en kortlægning af dine kunder inklusive segmenteringsprofiler samt anbefaling til strategi og konkrete tiltag.

Det tager i reglen 5-6 uger at udarbejde rapport og anbefalinger. Og det kræver ikke det store af dig. Herefter er du frit stillet i forhold til et eventuelt fortsat samarbejde.

Hvis du gerne vil vide mere om, hvordan vi kan målrette din kommunikation og marketing, så kontakt os i dag. Nysgerrighed koster ikke noget.

null

Jonas Rugaard

Partner, Kudos

Mobil: 2031 8828

Mail: jonas@kudos.dk

null

Christian Stjer

Direktør, Voxmeter

Mobil: 2683 8282

Mail: cs@voxmeter.dk

Back To Top
×Close search
Search