skip to Main Content

Velkommen. Du er landet på bloggen hos Kudos Kommunikation. Her skriver vi om alt mellem himmel og jord, der relaterer sig til kommunikation, PR og branding.

En anbefaling

Hvis du endnu ikke har fået øjnene op for Fastcompany og er interesseret i kommunikation, innovation, design og psykologi, så er hermed et par anbefalinger til et par favorit artikler – og en opfordring til at tilføje Fastcompany i din RSS-feed.

Hvorfor vi er afhængige af historier
En serie af artikler fra Jonathan Gottshall, der diskuterer, hvad det er ved mennesket, der gør vi er afhængige af historier.

Kan IBMs Watson Computer udføre undersøgende journalistik?
Interessant indspark i debatten omkring “curated news”. Er vi allerede et godt stykke henne imod, at vores nyheder er computergenererede?

Navigering i Corporate Politics
Et par nyttige råd, hvis du gerne vil have indflydelse i din organisation – og/eller arbejder med intern kommunikation.

Se investor pitches ombord på Turkish Airlines

Må vi henlede opmærksomheden på blog-indlægget om at finde sin Doodle?

Hemmeligheden ved infographics vi husker
Undersøgelse omkring, hvad det er for elementer, der sidder fast i vores hjerner. God læsning, hvis du arbejder med design, der skal opfattes hurtigt.

To-do lister, der virker
Ikke fordi de simple råd er revolutionerende, men fordi, de sættes en i en interessant kontekst.

Crowdfunding af en drøm
Om opfinderen Paul Mollers crowdfunding af hans Skycar drøm.

Hvordan man skaber sund konkurrence på arbejdspladsen
Intern konkurrence er en knivsæg mellem drabet på kreativitet og gode kolletive resultater.

Find mere inspiration her

Seneste indlæg
04feb 20
Trucks ’n’ Plugs Til Kudos

Trucks ’n’ plugs til Kudos

Vi starter 2020 med at byde velkommen til to nye kunder, nemlig et af verdens stærkeste brand inden for befæstigelse; fischer og en af verdens største producenter af lastbiler, busser…

read more
18dec 19
Årets Toppere Og Floppere 2019

Årets toppere og floppere 2019

Så blev det december. Og dermed for 6. gang tid til at se tilbage på årets bedste og værste inden for kommunikation. Vi kalder det årets toppere og floppere. For…

read more
20nov 19
Sælger østers Remoulade?

Sælger østers remoulade?

Er det sejest at sælge remoulade eller østers? Selv om kommunikation skal mærkes på bundlinjen, så er det ikke nødvendigvis cash-cow’en, der skal være omdrejningspunktet. Derimod kan nicheprodukter sagtens være…

read more
Back To Top