skip to Main Content

Velkommen. Du er landet på bloggen hos Kudos Kommunikation. Her skriver vi om alt mellem himmel og jord, der relaterer sig til kommunikation, PR og branding.

Getty Images vælger Kudos

Getty Images vil øge kendskabet omkring deres rådgivning og services. Derfor har Getty indgået samarbejde med Kudos Kommunikation.

Vi er stolte og utroligt glade for, at vi nu også arbejder for Getty Images. Et fantastisk brand.

Vi kender alle Getty Images for fantastiske billeder. Men Getty er meget mere. Det er også rådgivning om rettigheder og services, der gør det lettere for virksomheder, reklamebureauer og medier, at bruge billeder aktivt i deres kommunikation og nyheder. Den side af Getty skal Kudos Kommunikation hjælpe Getty med at få udbredt kendskabet til.

“Der er rigtig mange, der snubler i rettighedsjunglen, når det gælder brugen af billeder og film – og der kan spares både ressourcer og penge, hvis man tager os tidligt med på råd. Det kendskab skal vi udvikle sammen med Kudos. Hos Kudos har vi – udover god kemi – oplevet proaktivitet, forståelse for vores brand og målgrupper samt ikke mindst, allerede gode resultater på eksekveringen. Vi glæder os meget til at udvikle samarbejdet,” fortæller Carolin Jaques, Marketing Manager, Nordic Region hos Getty Images.

Samarbejdet er allerede skudt i gang, og udover Danmark, er der også løst opgaver i Norge og Finland via vores netværk af samarbejdspartnere.

“Getty Images er et fantastisk brand med en super-interessant opgave, hvor vi ikke kun skal bidrage med medierelationer, men også med research, strategi og events. Det er præcis den type kunder og opgaver vi gerne vil og som vi er stærke på,” siger Jonas Rugaard, partner i Kudos Kommunikation.

Find mere inspiration her

Seneste indlæg
20nov 19
Sælger østers Remoulade?

Sælger østers remoulade?

Er det sejest at sælge remoulade eller østers? Selv om kommunikation skal mærkes på bundlinjen, så er det ikke nødvendigvis cash-cow’en, der skal være omdrejningspunktet. Derimod kan nicheprodukter sagtens være…

read more
09sep 19
Kan Man Købe Sig Til Indflydelse?

Kan man købe sig til indflydelse?

Mange såkaldte influencers passer deres online profil som fuldtidsbeskæftigelse og er dermed blevet ultrakommercielle reklamesøjler enhver kan købe sig ind på. Men er det så stadig hipt, giver det influence…

read more
28jun 19
Hvad Kommunikationsfolk Kan Lære Af Chernobyl

Hvad kommunikationsfolk kan lære af Chernobyl

Sandsynligvis er de fleste danske kommunikationsfolk tiltænkt rollen som brandmænd og biorobotter. Tumlende rundt med højradioaktive grafitstykker på en skovl, i afsindig hast, med hjemmelavet beskyttelsesdragt banket ud af tilfældige…

read more
Back To Top