skip to Main Content

Velkommen. Du er landet på bloggen hos Kudos Kommunikation. Her skriver vi om alt mellem himmel og jord, der relaterer sig til kommunikation, PR og branding.

Kudos ansætter brand-ekspert

Kudos Kommunikation afslutter et forrygende år med at ansætte Jørgen Michael Rasmussen som ny senior-rådgiver. Jørgen har tidligere været Brand Manager og sponsoransvarlig hos DSB og har de sidste ni år været selvstændig med firmaet Brandbrother.

“Vores kunder efterspørger i stigende grad helikopterperspektivet på kommunikation, der både indbefatter PR, branding, SoMe og annoncering. Derfor glæder vi os meget til at sætte Jørgens kompetencer i spil som både kommunikationsstrateg, det skarpe blik for kampagner og som branding-ekspert,” siger Jonas Rugaard, partner i Kudos Kommunikation.

Hos DSB var Jørgen med til at lancere Bahnsen og Harry kampagnen og få PR- og marketing-indsatsen i organisationen til at spille tættere sammen. Som selvstændig har han arbejdet med alt fra Danske Bank og A.P. Møller Fonden til kulturfestivaler og Folkekirken.

“Jeg glæder mig til at arbejde med Kudos eksisterende og nye kunder og sætte ekstra strøm til spændet mellem PR og marketing omkring de mere kreative kampagneorienterede opgaver, herunder at bidrage med min mange års erfaring og give nye tværmediale vinkler på opgaverne,” siger Jørgen Michael Rasmussen.

Kudos Kommunikation har været igennem et forrygende år, der både har budt på nye spændende kunder samt udvidet opgaverne hos de eksisterende inden for både traditionel PR, film- og annonceproduktion samt sociale medier. Men som også har budt på en PR-Tiger og en nominering til European Excellence Awards.

Jørgen Michael Rasmussen starter hos Kudos den 2. januar 2018.

Seneste indlæg
09nov 18
Rettidig Omhu

Rettidig omhu

Når hverken banken eller politikerne kan finde ud af det, så må Mærsk træde til. Danske Bank skal opføre sig ordentligt er det kontante budskab. Det er godt og usædvanligt.…

read more
10okt 18
Kan Man Tørre Røv I Kommunal Branding?

Kan man tørre røv i kommunal branding?

I 2017 brugte de 98 danske kommuner samlet 200 millioner kroner på at brande sig selv. Er det spild af skattekroner, eller er det nødvendigt for fremdrift og overlevelse? Overskriften…

read more
21sep 18
Et Spørgsmål Om Tillid

Et spørgsmål om tillid

Den eneste iboende værdi penge har, er den tillid vi har til dem som betalingsmiddel. I sin grundessens må en bank læne sig op ad den samme præmis. Men det…

read more
Back To Top
×Close search
Search