skip to Main Content

Velkommen. Du er landet på bloggen hos Kudos Kommunikation. Her skriver vi om alt mellem himmel og jord, der relaterer sig til kommunikation, PR og branding.

Kudos ansætter brand-ekspert

Kudos Kommunikation afslutter et forrygende år med at ansætte Jørgen Michael Rasmussen som ny senior-rådgiver. Jørgen har tidligere været Brand Manager og sponsoransvarlig hos DSB og har de sidste ni år været selvstændig med firmaet Brandbrother.

“Vores kunder efterspørger i stigende grad helikopterperspektivet på kommunikation, der både indbefatter PR, branding, SoMe og annoncering. Derfor glæder vi os meget til at sætte Jørgens kompetencer i spil som både kommunikationsstrateg, det skarpe blik for kampagner og som branding-ekspert,” siger Jonas Rugaard, partner i Kudos Kommunikation.

Hos DSB var Jørgen med til at lancere Bahnsen og Harry kampagnen og få PR- og marketing-indsatsen i organisationen til at spille tættere sammen. Som selvstændig har han arbejdet med alt fra Danske Bank og A.P. Møller Fonden til kulturfestivaler og Folkekirken.

“Jeg glæder mig til at arbejde med Kudos eksisterende og nye kunder og sætte ekstra strøm til spændet mellem PR og marketing omkring de mere kreative kampagneorienterede opgaver, herunder at bidrage med min mange års erfaring og give nye tværmediale vinkler på opgaverne,” siger Jørgen Michael Rasmussen.

Kudos Kommunikation har været igennem et forrygende år, der både har budt på nye spændende kunder samt udvidet opgaverne hos de eksisterende inden for både traditionel PR, film- og annonceproduktion samt sociale medier. Men som også har budt på en PR-Tiger og en nominering til European Excellence Awards.

Jørgen Michael Rasmussen starter hos Kudos den 2. januar 2018.

Find mere inspiration her

Seneste indlæg
20nov 19
Sælger østers Remoulade?

Sælger østers remoulade?

Er det sejest at sælge remoulade eller østers? Selv om kommunikation skal mærkes på bundlinjen, så er det ikke nødvendigvis cash-cow’en, der skal være omdrejningspunktet. Derimod kan nicheprodukter sagtens være…

read more
09sep 19
Kan Man Købe Sig Til Indflydelse?

Kan man købe sig til indflydelse?

Mange såkaldte influencers passer deres online profil som fuldtidsbeskæftigelse og er dermed blevet ultrakommercielle reklamesøjler enhver kan købe sig ind på. Men er det så stadig hipt, giver det influence…

read more
28jun 19
Hvad Kommunikationsfolk Kan Lære Af Chernobyl

Hvad kommunikationsfolk kan lære af Chernobyl

Sandsynligvis er de fleste danske kommunikationsfolk tiltænkt rollen som brandmænd og biorobotter. Tumlende rundt med højradioaktive grafitstykker på en skovl, i afsindig hast, med hjemmelavet beskyttelsesdragt banket ud af tilfældige…

read more
Back To Top