skip to Main Content

Velkommen. Du er landet på bloggen hos Kudos Kommunikation. Her skriver vi om alt mellem himmel og jord, der relaterer sig til kommunikation, PR og branding.

Kudos Kommunikation udvider med partner

Efter et år med tæt samarbejde, går Martin Lund Nielsen nu ind som partner i Kudos Kommunikation. Med partnerskabet udvider Kudos Kommunikation kundeporteføljen og styrker kompetencerne inden for strategisk rådgivning, sociale medier og forbruger-orienteret kommunikation. Desuden udvides netværket af partner-bureauer og freelancere i Norden kraftigt.

Jonas Rugaard stiftede Kudos Kommunikation i 2013 efter en karriere bl.a. hos Mannov, som europæisk salgs og marketingchef i Text100 og senest som direktør i Burson-Marsteller Danmark.

Martin kommer med mere end 20 års erfaringer fra PR-branchen, hvor han gennem de sidste ni år har stået bag Lund PR – et bureau med speciale i forbrugerorienteret kommunikation, teknologi og sociale medier. Tidligere har han blandt andet arbejdet hos Hill & Knowlton i Los Angeles, Text 100, Mannov med flere. Han har rådgivet kunder som Microsoft, IBM, Dell, Toshiba, Oracle og mange andre fra ledelsesmæssigt og strategisk niveau til produkt-pr.

“Et partnerskab med Jonas Rugaard og Kudos Kommunikation har stået på vores fælles ønskeliste gennem længere tid. Og da Kudos allerede på kort tid er blevet etableret og vi begge er meget enige om at retningen er den rigtige, så var timingen perfekt til at gøre drømmen til virkelighed. Med vores fælles kompetencer, kan vi tage Kudos Kommunikation skridtet videre,” fortæller Martin Lund Nielsen.

Siden starten har Kudos Kommunikation oplevet en støt vækst og har opbygget en solid portefølje af kunder fra flere forskellige brancher. Det skyldes blandt andet, at ufravigeligt fokus på tre grundprinciper om at være netværksbaseret, målgruppe-orienteret og befriet for branchens varme luft.

“Kommunikation i dag så bredt og specialiseret, at idéen om full-service bureauet, der kan løse alle opgaver inden for murerne er stendød”, fortæller Jonas Rugaard. “Man kan ikke løse alting bedst selv, og det er både mere kreativt og fleksibelt, at kunne trække på et uafhængigt netværk af de bedste i branchen i stedet. Derudover starter vi altid med at se kommunikations udfordringen med målgruppens øjne – en indledende research, der desværre ofte bliver glemt. Og endelig tror vi på at sige tingene som de er. Vi er i en branche, der ind i mellem puster sig selv op, med en masse varm luft. Og det kan vi faktisk mærke, at mange kunder er ganske trætte af, så vi er ikke bange for at kalde en spade for en spade. Og den samlede cocktail er blevet modtaget utroligt positivt.”

Find mere inspiration her

Seneste indlæg
20nov 19
Sælger østers Remoulade?

Sælger østers remoulade?

Er det sejest at sælge remoulade eller østers? Selv om kommunikation skal mærkes på bundlinjen, så er det ikke nødvendigvis cash-cow’en, der skal være omdrejningspunktet. Derimod kan nicheprodukter sagtens være…

read more
09sep 19
Kan Man Købe Sig Til Indflydelse?

Kan man købe sig til indflydelse?

Mange såkaldte influencers passer deres online profil som fuldtidsbeskæftigelse og er dermed blevet ultrakommercielle reklamesøjler enhver kan købe sig ind på. Men er det så stadig hipt, giver det influence…

read more
28jun 19
Hvad Kommunikationsfolk Kan Lære Af Chernobyl

Hvad kommunikationsfolk kan lære af Chernobyl

Sandsynligvis er de fleste danske kommunikationsfolk tiltænkt rollen som brandmænd og biorobotter. Tumlende rundt med højradioaktive grafitstykker på en skovl, i afsindig hast, med hjemmelavet beskyttelsesdragt banket ud af tilfældige…

read more
Back To Top