skip to Main Content

Kudos nedlægger en PR-Tiger

Juryen har talt:

God professionel kommunikation behøver ikke nødvendigvis være langhåret i sin strategiske tilgang, pompøs i sin måde at fortælle historien på eller være bygget på store budgetter eller have som mål at ændre verden.

På den baggrund nedlagde Kudos den eftertragtede PR-Tiger for vores lancering af ESSVEs HDS. Vi er utroligt stolte af anerkendelsen, ikke mindst når det er på ovenstående baggrund. Kommunikation behøver nemlig ikke være raketvidenskab for at være strategisk, effektiv og målbar!

Samtidig er PR-Tigeren også et resultat af vores fantastiske samarbejde med ESSVE. At kunne arbejde på tværs af medier og virkemidler som medierelationer, annoncer, medie-indkøb, ambassadører og sociale medier, gør det i muligt at skabe ekstremt effektive kampagner. Når alle kommunikationselementer i en kampagne understøtter hinanden og koordineres samlet, så opnår man synergier – og det kan både ses og mærkes.

Så en kæmpe stor tak til ESSVE. Og til juryen bag PR-Tigeren.

Du kan se vores case på lanceringen af ESSVE HDS her.

Læs også Bureaubiz’ beretning fra uddelingen af årets PR-Tiger.

PR Tiger til KUDOS Kommunikation

En PR Tiger 2017 til Kudos – teamet sammen med Juryformand Kim Larsen.

Seneste indlæg
03jul 18
Dyrk Agurkerne

Dyrk agurkerne

Skal man stadig lave PR-historier, når agurketiden rammer? Ja måske - her kommer et par tips og tricks til dit sommerspin. Så snart skolernes sommerferie går ind, så går telefon…

read more
25apr 18
Har Du Rørt Ved Dine Kunder I Dag?

Har du rørt ved dine kunder i dag?

I en tid med flere digitale muligheder er det vores spådom, at det personlig touch bliver desto mere vigtigt, hvis du skal skabe loyalitet hos dine kunder. Når man ringer…

read more

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Læs videre

Getty Images vælger Kudos

Getty Images vil øge kendskabet omkring deres rådgivning og services. Derfor har Getty indgået samarbejde med Kudos Kommunikation. Vi er…

Dyrk agurkerne

Skal man stadig lave PR-historier, når agurketiden rammer? Ja måske - her kommer et par tips og tricks til dit…

Back To Top
×Close search
Search