skip to Main Content

Velkommen. Du er landet på bloggen hos Kudos Kommunikation. Her skriver vi om alt mellem himmel og jord, der relaterer sig til kommunikation, PR og branding.

Kudos nedlægger en PR-Tiger

Juryen har talt:

God professionel kommunikation behøver ikke nødvendigvis være langhåret i sin strategiske tilgang, pompøs i sin måde at fortælle historien på eller være bygget på store budgetter eller have som mål at ændre verden.

På den baggrund nedlagde Kudos den eftertragtede PR-Tiger for vores lancering af ESSVEs HDS. Vi er utroligt stolte af anerkendelsen, ikke mindst når det er på ovenstående baggrund. Kommunikation behøver nemlig ikke være raketvidenskab for at være strategisk, effektiv og målbar!

Samtidig er PR-Tigeren også et resultat af vores fantastiske samarbejde med ESSVE. At kunne arbejde på tværs af medier og virkemidler som medierelationer, annoncer, medie-indkøb, ambassadører og sociale medier, gør det i muligt at skabe ekstremt effektive kampagner. Når alle kommunikationselementer i en kampagne understøtter hinanden og koordineres samlet, så opnår man synergier – og det kan både ses og mærkes.

Så en kæmpe stor tak til ESSVE. Og til juryen bag PR-Tigeren.

Du kan se vores case på lanceringen af ESSVE HDS her.

Læs også Bureaubiz’ beretning fra uddelingen af årets PR-Tiger.

PR Tiger til KUDOS Kommunikation

En PR Tiger 2017 til Kudos – teamet sammen med Juryformand Kim Larsen.

Seneste indlæg
09nov 18
Rettidig Omhu

Rettidig omhu

Når hverken banken eller politikerne kan finde ud af det, så må Mærsk træde til. Danske Bank skal opføre sig ordentligt er det kontante budskab. Det er godt og usædvanligt.…

read more
10okt 18
Kan Man Tørre Røv I Kommunal Branding?

Kan man tørre røv i kommunal branding?

I 2017 brugte de 98 danske kommuner samlet 200 millioner kroner på at brande sig selv. Er det spild af skattekroner, eller er det nødvendigt for fremdrift og overlevelse? Overskriften…

read more
21sep 18
Et Spørgsmål Om Tillid

Et spørgsmål om tillid

Den eneste iboende værdi penge har, er den tillid vi har til dem som betalingsmiddel. I sin grundessens må en bank læne sig op ad den samme præmis. Men det…

read more
Back To Top
×Close search
Search