skip to Main Content

Velkommen. Du er landet på bloggen hos Kudos Kommunikation. Her skriver vi om alt mellem himmel og jord, der relaterer sig til kommunikation, PR og branding.

Kudos nedlægger en PR-Tiger

Juryen har talt:

God professionel kommunikation behøver ikke nødvendigvis være langhåret i sin strategiske tilgang, pompøs i sin måde at fortælle historien på eller være bygget på store budgetter eller have som mål at ændre verden.

På den baggrund nedlagde Kudos den eftertragtede PR-Tiger for vores lancering af ESSVEs HDS. Vi er utroligt stolte af anerkendelsen, ikke mindst når det er på ovenstående baggrund. Kommunikation behøver nemlig ikke være raketvidenskab for at være strategisk, effektiv og målbar!

Samtidig er PR-Tigeren også et resultat af vores fantastiske samarbejde med ESSVE. At kunne arbejde på tværs af medier og virkemidler som medierelationer, annoncer, medie-indkøb, ambassadører og sociale medier, gør det i muligt at skabe ekstremt effektive kampagner. Når alle kommunikationselementer i en kampagne understøtter hinanden og koordineres samlet, så opnår man synergier – og det kan både ses og mærkes.

Så en kæmpe stor tak til ESSVE. Og til juryen bag PR-Tigeren.

Du kan se vores case på lanceringen af ESSVE HDS her.

Læs også Bureaubiz’ beretning fra uddelingen af årets PR-Tiger.

PR Tiger til KUDOS Kommunikation
En PR Tiger 2017 til Kudos – teamet sammen med Juryformand Kim Larsen.

Find mere inspiration her

Seneste indlæg
04feb 20
Trucks ’n’ Plugs Til Kudos

Trucks ’n’ plugs til Kudos

Vi starter 2020 med at byde velkommen til to nye kunder, nemlig et af verdens stærkeste brand inden for befæstigelse; fischer og en af verdens største producenter af lastbiler, busser…

read more
18dec 19
Årets Toppere Og Floppere 2019

Årets toppere og floppere 2019

Så blev det december. Og dermed for 6. gang tid til at se tilbage på årets bedste og værste inden for kommunikation. Vi kalder det årets toppere og floppere. For…

read more
20nov 19
Sælger østers Remoulade?

Sælger østers remoulade?

Er det sejest at sælge remoulade eller østers? Selv om kommunikation skal mærkes på bundlinjen, så er det ikke nødvendigvis cash-cow’en, der skal være omdrejningspunktet. Derimod kan nicheprodukter sagtens være…

read more
Back To Top