skip to Main Content

Velkommen. Du er landet på bloggen hos Kudos Kommunikation. Her skriver vi om alt mellem himmel og jord, der relaterer sig til kommunikation, PR og branding.

Kudos skal lancere norsk smertebehandling

Det norske firma EXPAIN indtager nu resten af Norden, og i Danmark har man valgt Kudos Kommunikation til at stå for lanceringen. 

Med salgsaftaler hos Matas og El-giganten samt start af en TV-kampagne 5. december søgte EXPAIN efter et dansk kommunikationsbureau, der effektivt kunne støtte op om kampagnen i medierne samt digitalt og sikre EXPAIN en solid start på det danske marked. Efter en hurtig pitch valgte EXPAIN Kudos Kommunikation.

“Kudos Kommunikation leverede ikke alene en overbevisende og umiddelbar plan for aktiviteter. De viste også stor forståelse for både vores produkter samt målgruppen og de perspektiver og muligheder, der var på det danske marked på den længere bane. Herunder ikke kun kontakten til forbrugerne, men også til fysioterapeuter, APV-rapportering og andre relevante indsatsområder. Vi ser meget frem til samarbejdet,” fortæller Thomas Jakobsen, daglige leder og medstifter af EXPAIN.

EXPAIN er en ny innovativ virksomhed fra Norge, der udvikler og fremstiller produkter til behandling og forebyggelse af muskelsmerter. Produkterne er udviklet i samarbejde med eksperter på området og er baseret på innovativ teknologi som Biofeedback og TENS (behandling med elektriske impulser).

“De bedste kunder, er de som har noget på hjerte. EXPAINs tilgang til markedet, deres grundige forskning samt en ærlig målsætning om at hjælpe mennesker med smerter, bærer virkelig præg af en mission fra hjertet. At bringe dette videre til forbrugere og stakeholders ved hjælp af presse, relationsopbygning og sociale medier, er en virkelig spændende opgave. Vi glæder os til at give EXPAIN Kudos i Danmark,” siger Jonas Rugaard, partner, Kudos Kommunikation.

Find mere inspiration her

Seneste indlæg
20nov 19
Sælger østers Remoulade?

Sælger østers remoulade?

Er det sejest at sælge remoulade eller østers? Selv om kommunikation skal mærkes på bundlinjen, så er det ikke nødvendigvis cash-cow’en, der skal være omdrejningspunktet. Derimod kan nicheprodukter sagtens være…

read more
09sep 19
Kan Man Købe Sig Til Indflydelse?

Kan man købe sig til indflydelse?

Mange såkaldte influencers passer deres online profil som fuldtidsbeskæftigelse og er dermed blevet ultrakommercielle reklamesøjler enhver kan købe sig ind på. Men er det så stadig hipt, giver det influence…

read more
28jun 19
Hvad Kommunikationsfolk Kan Lære Af Chernobyl

Hvad kommunikationsfolk kan lære af Chernobyl

Sandsynligvis er de fleste danske kommunikationsfolk tiltænkt rollen som brandmænd og biorobotter. Tumlende rundt med højradioaktive grafitstykker på en skovl, i afsindig hast, med hjemmelavet beskyttelsesdragt banket ud af tilfældige…

read more
Back To Top