skip to Main Content

Velkommen. Du er landet på bloggen hos Kudos Kommunikation. Her skriver vi om alt mellem himmel og jord, der relaterer sig til kommunikation, PR og branding.

KUDOS tilbyder nu reklamer på dåse

Mange af vores kunder har klaget over, at oplæggene fra deres reklamebureauer ofte er for dårlige. Der bliver ikke analyseret ordentligt på målgruppe, der er ikke nok sammenhæng til deres forretning og budskaberne er ikke gennemarbejdede i forhold til den generelle samfundsagenda. Kort sagt – alt for mange reklamer er standardvarer, som bureauerne blot tager ned fra hylderne.

Derfor har vi tænkt – hvis mange reklamer alligevel er hyldevarer, hvorfor skal de så være så dyre? Vi har gennem de sidste to år arbejdet på en algoritme, der kan fange essensen i de mest almindelige hyldevare reklamer. Og ved hjælp af avanceret software, kan vi pakke alle elementer i en kampagne i en zip fil – inklusive billeder, sjove karakterer, nuttede dukker, speaks, film og mediebookinger.

Zip filen kan selvfølgelig være i en dåse – og dåserne kommer i tre forskellige størrelser alt efter budget. Den billigeste kampagne dåse starter ved kun 995 kroner + moms. Og den dyreste koster 2.995 + moms.

Alle dåserne leverer en vis grad af kendskab og opmærksomhed, og overholder selvfølgelig markedsføringsloven.

Med reklamer på dåse, kan man derfor tillade sig at spille på to heste. Man kan for en billig penge få en traditionel kampagne, samtidig med at der bør rigeligt med overskud på marketing budgettet til at eksperimentere med nye og andre veje at gå. Eller ride på…

Find mere inspiration her

Seneste indlæg
04feb 20
Trucks ’n’ Plugs Til Kudos

Trucks ’n’ plugs til Kudos

Vi starter 2020 med at byde velkommen til to nye kunder, nemlig et af verdens stærkeste brand inden for befæstigelse; fischer og en af verdens største producenter af lastbiler, busser…

read more
18dec 19
Årets Toppere Og Floppere 2019

Årets toppere og floppere 2019

Så blev det december. Og dermed for 6. gang tid til at se tilbage på årets bedste og værste inden for kommunikation. Vi kalder det årets toppere og floppere. For…

read more
20nov 19
Sælger østers Remoulade?

Sælger østers remoulade?

Er det sejest at sælge remoulade eller østers? Selv om kommunikation skal mærkes på bundlinjen, så er det ikke nødvendigvis cash-cow’en, der skal være omdrejningspunktet. Derimod kan nicheprodukter sagtens være…

read more
Back To Top