SYBO står bag verdens mest downloadede mobilspil, Subway Surfers. Spillet som downloadet over 1.6 milliarder gange, og har fem år i træk ligget i toppen af AppStore og Google Play over de mest populære spil. Når man står bag verdens mest populære mobilspil og tjener millioner, er det ikke svært at få opmærksomhed. Men opmærksomhed alene ikke det samme som at være thought-leader. Selv om flere danske spil virksomheder har international succes, der omsættes for et to-cifret milliardbeløb i branchen og skabes høj-produktive arbejdspladser, så er den danske spilindustri stadig et overset emne i medierne og i forhold til dens betydning for det danske samfund.
Hvis man skal være en thought-leader handler det derfor om, at få skabt den rigtige opmærksomhed. Det kræver både skarp sortering i budskaber og en effektiv pressestrategi. På den baggrund har vi et tæt parløb med SYBOs ledelse, marketing og fantastiske content-udviklere, hvor vi som en del af teamet, løbende arbejde med profileringen af SYBO. De bedste resultater skabes nemlig altid i et tæt samarbejde med kunden. Sammen med SYBO har vi defineret fire kerneområder, der sætter den overordnede ramme for, hvornår og hvordan der skal kommunikeres: