European Excellence Awards - en af de mest prestigefyldte kommunikationspriser - har nomineret vores lancering af Nordic Harvest i kategorierne: Purpose Driven Communications og bedste kampagne i Norden.
Nordic Harvest har således sat dagsorden omkring bæredygtig fødevareproduktion
Nordic Harvest åbnede i december 2020 en af verdens største vertikale farme i Taastrup. Kudos har hjulpet Nordic Harvest med markedsanalyser, strategi, budskaber og løbende kommunikation samt - i samarbejde med Granyon - udarbejdet visuel identitet, website og emballage.
Nordic Harvest har således sat dagsorden omkring bæredygtig fødevareproduktion og tiltrukket opmærksomhed fra medier som Wallpaper, FastCompany, AlJazeera, France24, ZDF, Reuters, AFP til danske medier som dagbladene, TV-Avisen, Tæt på sandheden med Jonatan Spang og TV2-Vejret. Mere end 500 artikler og indslag fra hele verden er det blevet til.
Det er anden gang, at lanceringen af Nordic Harvest ryger til tops i en prisuddeling. I maj i år, var vi ligeledes nomineret til en Diamond Sabre Award for Superior Achievement in Brand-Building.
Så endnu engang en KÆMPE tak til Nordic Harvest fordi vi må være med på rejsen. Og så krydser vi fingre for at tage en pokal hjem ved uddelingen i december.